Prima pagină > Altele > Oleg Brega [Inamicul public]

Oleg Brega [Inamicul public]

Una din emisiunile ce le agreez este Inamicul public, o emisiune ce are a comunica despre problemele cu care se confruntă cetățenii RM, după cum știți eficienţa instituţiilor publice din  Republica Moldova este împînzită de nedreptate, corupție, lezarea drepturilor, de aceea emisiunea dată este un colac de salvare pentru fiecare din noi.

Oleg Brega este un activist social ce le dă  mare bătaie de cap funcționarilor acestor instituții, de la primele vizualizări a materialelor video această persoană mi-a trezit o simpatie pentru ceea ce face, dacă fiecare dintre noi am lupta pentru drepturile noastre cum lupta acest indivit am activa într-o societate cu totul diferită, unde competențele noastre sunt pe prim-plan nu relatie de rudenie …

Ieri, privind o nouă ediție a acestei emisiuni am fost oarecum indignat de comportamentul lui O. Brega, de modul de a răspunde la salutarea telespectatorilor. Sunînd în studiou, si spunînd Hristos a Înviat dumnealui răspundea posibil,..

Nici eu nu mă pot lăuda ca sunt un creștin înfocat, dar atîta timp cit societate mă reprezintă si ea este una evlavioasă, cred că e de datoria mea să le răspund Adevărat a Înviat. E problema ta, crezi, nu crezi, dar cînd o persoană se adreseaza cu credință, cu o bucurie sufletească la tine e o normă etică să-i răspunzi respectiv.

Categorii:Altele
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

